TOTHOM A L’AFA -ESPAI FAMÍLIES A L’ESCOLA-

El passat 18 de febrer, es va dur a terme la tercera de les trobades a càrrec de la federació catalana de famílies de Catalunya. Un punt de diàleg obert a tothom, amb l’objectiu de potenciar la participació de pares i mares amb l’escola.
Aquest any hi hagut renovació de la junta de l’AMPA, ara anomenada associació de famílies (AFA).
Dins els encontres oberts del divendres es busquen projectes i idees per dur a terme des de l’associació de famílies de la nostra escola: millorar la comunicació entre famílies, organitzar una festa cara a final de curs o fer una samarreta, són alguns dels temes a treballar.
Les sessions són molt dinàmiques i obertes, conduïdes per l’Ahmed, educador social i encarregat d’ajudar a dinamitzar les trobades.
Us animem a participar en la propera trobada del 25 de febrer a les 15:15 h a l’escola.
Us hi esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *