Taller Animac per alumnes a la Biblioteca Pública (25/02/17)

Per aquells alumnes de 8 a 12 anys que vulguin gaudir amb les seves famílies d’una activitat diferent i relacionada amb el cinema i l’ANIMAC -festival de cinema d’animació de Catalunya-.

El taller tindrà lloc el dissabte 25 de febrer d’11 a 13 h a la Biblioteca Pública de Lleida (Rambla d’Aragó, 10) i té l’objectiu d’atansar el món de l’animació als infants.

El taller parteix de la idea que tant la màgia com l’animació són jocs d’il·lusions i percepcions. Així, la biblioteca es convertirà en un plató de televisió i els joves participants es convertiran en mags televisats que hauran de trobar la manera de resoldre diferents trucs -o números de màgia- utilitzant i experimentant les nocions bàsiques de l’animació (amb la tècnica de l’stop-motion).

Els petits mags idearan les seqüències dels seus trucs i la manera de generar aquestes il·lusions, les enregistraran en stop-motion i, finalment, doblaran les escenes resultants per poder-hi posar el so. El resultat serà un vídeo que es projectarà durant el festival i es difondrà a les xarxes socials de l’ANIMAC i de la biblioteca.

El taller està adreçat a nens i nenes de 8 a 12 anys i anirà a càrrec de Jero Martínez, de “The Color Lab”. Per tal de participar-hi, cal inscriure’s prèviament a partir del 18 de febrer, mitjançant el formulari d’inscripció a les activitats infantils que es pot trobar a la pàgina web de la biblioteca. Places limitades.

Tots els participants entraran en un sorteig de dos abonaments dobles per al Petit ANIMAC.

Des de l’escola us animem a participar-hi. Apunteu-vos.