Setmana Bio a l’escola

Aquesta setmana hem celebrat la Setmana Bio a l’escola.

El divendres 27 vam proposar a les famílies i als alumnes que portessin per esmorzar només fruita, i tota l’escola va fer-ho, apostant per els esmorzars saludables i la cultura del consum de productes de proximitat.

Ens ha visitat el pagès Pep Sàez, que ens ha fet una xerrada sobre com i què plantar als palots del pati, i per als més grans ha explicat el perquè i la importància de consumir aliments ecològics i de proximitat. Ens ha regalat planter d’enciam, col, nap i cebes que hem plantat als nostres palots. Moltes gràcies per haver-nos visitat!!!