POSAT LA GORRA

Els alumnes de primer hem estat al costat de la campanya “Posa’t la gorra 2017”, que organitza, com cada any l’associació AFANOC, associcació pels nens malalts de càncer.

Vàrem fer aquestes simpàtiques expressions que formaran de l’exposició del dia 19 de Febrer en que es farà un mural gegant amb totes les aportacions fetes per les diferents escoles de la ciutat, entre les quals nosaltres hi serem, a la Seu Vella. Els alumnes han participat amb molt d’entusiasme des del primer moment sabent la finalitat i aquí podeu veure alguns dels treballs que hem presentat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *