Penpals in Turkey

Al llarg del primer trimestre, els alumnes de CS hem iniciat un projecte amb una escola de Turquia. Els alumnes d’aquesta escola també estan aprenent la llengua anglesa com nosaltres i, per tant, ens podem ajudar mútuament per practicar l’anglès.

El primer que hem fet ha estat enviar una carta als nostres amics per tal de presentar-nos i descriure’ns físicament.

Després d’esperar un quants dies per rebre les cartes de Turquia, a l’escola ha arribat un paquet que contenia les nostres cartes i algún regal “extra”, ens ha fet moltíssima il·lusió rebre les cartes personalitzades dels nostres amics.

A més a més, abans de marxar de vacances vam tenir l’oportunitat de fer una vídeo-trucada i parlar en directe amb els nostres amics.

Quina emoció tot plegat!