MÚSICA

Bon dia! Soc la Marta, us facilito el meu correu per poder enviar-me aquelles activitats que aneu fent de música: mestev87@xtec.cat .

Activitats de 1r i 2n:

• Crea un instrument musical fet amb material reciclat.

Posa-li nom, fes una breu explicació i una fotografia.

Pots explicar els materials amb que ho has construït, a quina família pertany (vent, corda o percussió), com sona (agut, greu, …), etc.

En el següent enllaç podreu trobar exemples: http://www.doslourdes.net/Construccion_instr_musicales.htm

Activitats de 3r, 4t, 5è i 6è

M’agradaria saber quins són els teus gustos musicals i que els compartissis amb mi! Així que he pensat que podem fer el següent:

Tria una cançó que t’agradi molt. Explica’m per què t’agrada i què en saps!  Compte! Ja sabeu que hi ha cançons i musiques que no les permetem a l’aula, si no n’esteu segurs demaneu ajuda al pare o a la mare.

Les següents preguntes et poden ajudar a reflexionar:

– Per què has triat aquesta cançó?

–  Què sents quan escoltes la cançó?

– De què tracta?

– De quin cantant o grup és aquesta cançó?

– Què en saps dels artistes de la cançó?

– Quins instruments sonen?

– Etc.

Un cop hagis escrit l’explicació envia-la al meu correu mestev87@xtec.cat . També posa-hi l’enllaç del youtube.

Activitats online per a tots els cursos.

1. Aminata Daou Sanchez

jo no se molt d’aixo m’agrada la canço HEM DONES FORÇA perque hem dona recors de la meva antiga escola i
    tambè perque hem fa recors ha la meva antiga señoreta de musica que es deia Maite que va ser cantant de opera pero jo hem vaig anar i ella tambe dons aixo es el meu comentari