MINIATLETISME 2016

El passat dissabte 22 d’octubre uns quants nens de cicle inicial i mitjà de l’escola van participar en la 15ª jornada de Miniatletisme que organitza l’Ajuntament de Lleida a la pista d’atletisme de les Basses d’Alpicat.

Al llarg del matí els nens van passar per un seguit d’activitats relacionades amb l’atletisme, en concret 14.

A mig matí es va fer un descans per tal d’esmorzar.

En opinió dels nens és un dia que fan jocs que normalment no fan, que juguen amb nens d’altres escoles, que s’ho passen molt bé i que els pares poden veure les activitats i animar-los. En general tots els que participen un any volen torna-hi el curs següent.

En acabar es fa una desfilada i se’ls reparteix un petit obsequi.