JOCS I ACTIVITATS FÍSIQUES A CASA

Com va estimats alumnes!! Sóc el Joan, ja fa dies que no ens veiem però sé que esteu desitjant tornar a l’escola com nosaltres.

Mentrestant, us proposo una sèrie d’activitats que podeu fer a casa i amb família.

• Fer circuits per casa amb qualsevol tipus de material que tingueu i que se us acudeixi.
  • Jocs de llançaments amb boles de paper i papereres, per exemple, o qualsevol material que no trenqui res.
  • Jugar a fet i amagar, a la cadira, a 1,2,3 pica paret, a pedra, paper, tisores, a les quatre cantonades, pato-paloma,… i a tots aquells que hem jugat a l’escola i que pugueu fer a casa.
  • Fer cabanes amb llençols, cadires…
  • Joc d’imitació i endevinar personatges.
  • Jocs de taula (tres en ratlla, oca,….) els que tingueu o us feu.
  • Exercicis d’estiraments.
  • Massatges i exercicis de relaxació.
  • Fer treballs dels diferents esports que treballem a l’escola o d’aquells que us agradin.
  • Construir materials per jugar.

És important que feu de 30 minuts a 1 hora d’activitat al dia. Us podeu fer un horari.

Bé, espero que aquestes idees us hagin anat bé i m’agradaria que m’enviéssiu  fotos o vídeos curts per tal de veure com us ho aneu fent.

El meu correu electrònic és :  jrodri87@xtec.cat

Cuideu-vos molt !!!!!!