Homenatge pel 90è aniversari de l’escola

El passat dijous 25 d’abril el Consell Escolar Municipal va celebrar un acte a l’auditori Enric Granados per tal de reconèixer la tasca docent realitzada per diferents centres de la ciutat de Lleida.

Els guardonats aquest any són:

Escola d’Estiu Jaume Miret (50 anys)

Institut Samuel Gili i Gaya (50 anys)

Col·legi Mater Salvatoris (70 anys)

Escola El Vilot (70 anys)

Escola Príncep de Viana (90 anys)

Durant l’acte vam poder veure un petit vídeo sobre cadascun dels centres guardonats i els seus directors van pronunciar un petit discurs. Un cop acabat vam poder gaudir d’una actuació musical a mans de la pianista Palmira Salvador Pereta.

A continuació podreu veure el vídeo sobre el nostre centre que desitgem us agradi molt!