Festa aniversari de l’escola

El dissabte 8 de juny vam realitzar la festa d’aniversari de l’escola, va ser un matí ple d’activitats per als alumnes i les famílies; jocs al pati, animació, gegants, concert de la Big Band del conservatori…, i de retrobament d’antics alumnes, famílies i mestres que han format part de la comunitat educativa de l’escola. Es va fer una exposició històrica de fotos, treballs i documents de l’escola antiga i la nova, i es va fer una videogravació de records d’ex-alumnes que editarem i publicarem properament.

Us deixem amb un vídeo resum d’aquell dia realitzat per un pare de l’AMPA al qual li agraïm la tasca realitzada.