FAMÍLIES APUNTEU-VOS AL CANAL TELEGRAM DE L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,

Per tal de millorar la comunicació amb vosaltres hem creat un canal a Telegram, aquest app és un programa de missatgeria instantània on rebreu les novetats, comunicats i notícies no només de l’escola sinó també els nous articles que es pengen a la pàgina web de l’escola.

Què heu de fer?

1r Baixar-vos l’aplicació Telegram, ja sigui per mòbil o tablet o per l’ordinador i donar-vos d’alta,

2n Subscriure-us al canal, ja sigui a través d’aquest enllaç https://t.me/escolaprincepdeviana o la imatge que apareix a sota.

Esperem que aquesta eina ens ajudi a millorar la comunicació entre famílies i escola, sobretot en aquests dies tant difícils.