“Dictado explosivo”

Els alumnes de 2n hem estat treballant els sons “ca”, “co”, “cu”, “que” i “qui” a Llengua Castellana.

Primerament vam llegir un conte relacionat amb aquests sons, més tard vam veure un video explicatiu i vam treballar diferents paraules. Quan ja sabíem com s’escrivien, les vam haver d’escriure en diferents cartolines i classificar segons el seu so.

Per últim vam fer un dictat explosiu a la pissarra. El nen/a que sortia, havia d’explotar un globus i llegir la paraula que hi havia a dins, la resta de companys l’havien d’escriure en un paper. Finalment, l’alumne encarregat de llegir la paraula anava a comprovar si els seus companys l’havien escrit correctament.

Com ja les havíem treballat anteriorment no va ser tant complicat i va ser un dictat diferent, molt divertit!