DIADA DE SANT JORDI

El passat divendres 22 d’abril es va celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola. Va ser un dia ple d’activitats! Hi havia una parada de llibres organitzada per l’alumnat de 6è on tothom va poder comprar llibres durant tot el matí, una exposició de punt de llibres i una Auca de la llegenda de Sant Jordi exposada al pati de l’escola.

Manualitats, endevinalles, còmics i certamen literari…

Després del pati, es va fer lectura en parelles i intercanvi de punts de llibre amb alumnes d’altres cursos!

A la tarda, la festa va continuar. Els més petits, van fer una gimcana al pati i l’alumnat de Primària van seguir fent les activitats de Sant Jordi dins les aules.

Que bé ho vam passar!

Clica la imatge per veure’n més!