Cloenda Escola en residència CS al Museu Morera

Durant tot el curs els alumnes de cicle superior, segons grup estable, han anat al Museu d’art Jaume Morera a realitzar la classe dins del Museu.

En totes aquestes sessions han sorgit aprenentatge, relacions, connexions entre el treball d’aula i el que ens oferia el museu.

Us enllacem els vídeos finals del recorregut i les connexions que han realitzat els nostres alumnes.

Donem les gràcies al Museu d’Art Jaume Morera de Lleida per les facilitats que ens han donat aquest curs i per poder dotar d’aquesta experiència tan enriquidora a l’alumnat de l’escola.