Canals Educatius: Aprendre sense sortir de casa -Canal Super3-

Bon dia, us fem saber que durant aquests dies de confinament diversos canals de televisió en col·laboració amb el Departament d’Educació i el Ministerio de Educación y Ciencia han alterat la seva graella habitual per emetre programes eminentment educatius adreçats als alumnes per a que no perdin el ritme d’aprenentatge, amb tutorials i vídeos educatius, us animem a seguir-los.

Canal Super 3

En el cas de Televisió de Catalunya, es crea el format digital “Avui aprenem”, un recull de peces divulgatives sobre diferents àmbits, i difondrà els continguts pedagògics del Departament d’Educació en espais com “Una mà de contes”, el programa de ciència “Dinàmiks”, l’informatiu infantil i juvenil “InfoK”, l’espai de cuina amb “Manduka” o el concurs d’anglès “Fish&Chips”.

Us animem a tots i totes a seguir-los.

Esperem que aprofiteu aquest recurs pedagògic posat a l’abast de tothom.