ACTIVITATS ALUMNAT EDUCACIÓ INFANTIL

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, per ordre del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya i el Departament d’Educació, s’ha suspès l’activitat lectiva als centres escolar de tot Catalunya fins al divendres 27 de març.

Davant d’això el professorat ja us va donar dijous passat activitats per realitzar a casa, al mateix temps aquests dies trobareu penjats en aquest espai més recomanacions de tasques per tal que l’alumnat pugui seguir l’aprenentatge a casa.

Aquestes activitats no són avaluatives però sí recomanables de realitzar per tal de no trencar els hàbits del curs.

A sota trobareu les activitats i recomanacions segons el curs del vostre fill/a.

Equip Educació Infantil Escola Príncep de Viana

ACTIVITATS P3