Colònies 6è. 2018-19

Diari de colònies

Ja hem començat el viatge.

Aquí podreu seguir-nos i veure’ns en acció en les diferents activitats que realitzarem. Anirem penjant informació i imatges per poder veure els vostres fills/filles.

Recordeu que a l’Escola també us podran donar informació, si teniu cap dubte.

Diari de colònies

9.30h / 15.3.2019: Comencem el viatge.

13.30h Ja hem arribat! Després del tomb amb vaixell ja hem fet peu a terra. Ara ja dinant i coneixent el funcionament de l’espai.

16.00h La Pentaca, fàcil i divertida.

Al tennis platja, hem fet diferents exercicis per saber controlar la pilota, la raqueta.

Coreografia (fent balls i jocs)

Al Rocòdrom, alguns de nosaltres podíem pujar fins a dalt, però tot ho intentàvem.

21h. A sopar, quina gana després de 5anta despesa d’energia.

22h. Tirolina i jocs de nit.

8.00h 16 de maig del 2019: Bon dia!!! A continuar amb energia.

9.30h Comencem el dia fent malabars (ja ho tenim controlat de l’escola…) i tir amb arc. I després una supergimcama, per conèixer l’entorn i aprendre a orientar-nos.

13.30 Després de dinar, vàrem fer temps de platja, realitzar jocs a la platja, anar amb piragua, aprendre a fer nussos marines i jugar a volei.

21.30h: I, després de sopar, karaoke i discoteca. Tot a anat molt bé, ens hem divertit i rigut molt.

8.30h, 17 de maig. Bon dia!!! Després de tanta ballaruca, ens hem llevat per fer les últimes activitats. Molts de nosaltres sense veu de tanta diversió.

Ara mateix, està plovent i hem hagut de canviar algunes activitats per no mullar-nos.

Després de dinar i fer la despedida, agafem el vaixell i tot seguit l’autobús. Fins ara!

Ja tornem! Horari d’arribada: 17.30 – 18h