Diari de les colònies:
10 de maig a les 15.30h: després del viatge en vaixell… ara agafem ja l’autocar, cap a casa. A mig camí farem una parada per berenar. L’hora aproximada d’arribada són les 18h.
10 de maig de 13.00h: ja hem dinat, ara els monitors ens faran una actuació de comiat, ens donaran uns diplomes i de seguida agafarem el vaixell per arribar a Roses i agafar, allà l’autocar.
10 de maig de 9.30h: ara, abans de dinar, estem fent les últimes activitats: estem aprenent a fer malabars, les normes i tècnica de petanca, a fer nusos mariners i divertint-nosrealitzant jocs de vòlei.
10 de maig a les. 8.15h: Com ens ha costat llevar-nos, estàvem molt cansats ja que ho vam donar tot a la pista de ball, ens ho vam passar molt bé! Ara després d’esmorzar, recollirem habitacions i després farem les últimes activitats abans de dinar.
9 de maig a les 21.45h: després de sopar, ens hem mudat i preparat pel karaoke i discoteca. A Ballar tots!
9 de maig a les 19.00h: no hem tingut prou aigua que hem tornat a anar en piragua, banyar-nos i fer jocs de dansa. Ara, però, ens assequem i ens preparem per anar a sopar. Tenim tots una gana!
9 de maig a les 18.00h: després de berenar, tenim temps lliure a la platja, per banyar-nos, descansar, xerrar,
9 de maig a les 17.00h: ara estem fent més rutes amb piragües i més minigolf.
9 de maig a les 16.00: després de dinar, uns de nosaltres seguim divertint-nos al minigolf i els altres fent una coreografia.
9 de maig a les 10.30: ara estem, un grup, al rocòdrom, pujant per les parets i l’altre remant a les piragües; i després els grups intercanviarem activitats! Acabem cansats i xops, de ben segur que molt contents.
9 de maig a les 9.30h: ja hem començat! Ara estampem samarretes divertides i fem tennis taula.
9 de maig a les 8.15h: després de dormir amb els amics, ens hem llevat ben aviat per anar a esmorzar al bufet a omplir-nos la panxa i després continuar amb les activitats. S’ha despertat un dia amb un sol radiant!
8 de maig a les 22.00h: ara estem llençant-nos amb tirolina, de nit. Fa una impressió! I acabarem el dia amb el “Joc dels Pirates”, un joc de proves nocturn, que haurem de fer amb les nostres llanternes. Fa una nit molt agradable. Bona nit i fins demà! Acabarem molt esgotats.
8 de maig a les 21.00h: hem sopat el què hem volgut, tot està boníssim!
8 de maig a les 18.00h: hem fet tennis platja i tir a l’arc, els grups d’aquest matí intercanviats.
8 de maig a les 17.00h: ara estem de gincana d’orientació. Hem de saber orientar-nos amb brúixola i un mapa. A veure si en som capaços.
8 de maig a les 16.00h: ja estem en plena acció. Uns de nosaltres estem fent tir amb arc i els altres tennis platja.
8 de maig a les 14.10h: Hem arribat molt bé. Acabem de viatjar en vaixell, i el dia és fantàstic.
Si feu clic en aquest enllaç podreu veure els vostres fills/es gaudint d’aquestes colònies.


Estèu guapíssims!!!!