RES ENS ATURA! RUN FOR SOS GALGOS

Ja fa uns quants anys que a l’escola el mestre d’Educació Física, Arnau, juntament amb els alumnes de 6è, organitzen una cursa solidària. Preparen el circuit, conviden a famílies i personalitats del municipi, contacten amb una entitat social propera a qui donar els recursos…

Aquest any semblava que no es podia fer, però les famílies de l’escola van tenir una gran idea!!! Amb el lema “Res ens atura” han fet córrer els seus fills i filles ara que ja es pot sortir al carrer i han fet una recol·lecta per donar els diners a l’entitat amb la que treballàvem aquest curs, la fundació SOS Galgos.

Aquest vídeo és un agraïment directe al nostre gran mestre Arnau, que no només ens ensenya educació física, sinó que transmet uns grans valors als nostres alumnes!! De part de les famílies, GRÀCIES!!!