Acollida matinal

L’AFA ofereix un servei d’acollida matinal per a aquelles famílies que necessiten deixar els seus fills i filles abans de les 9 del matí. El servei comença a les 8 del matí.

• Preu mensual: 30€
  • Preu setmanal: 15€
  • Preu dia: 3€

El pagament de l’acollida d’un dia puntual es farà en efectiu directament a la monitora.
El pagament en les modalitats setmanal i mensual (s’ha d’efectuar la primera setmana del mes) serà mitjançant:

– Transferència bancària en el compte de l’AFA: Entitat: BANKIA Núm. compte: ES95 2038 9904 42 6000225086

– Finestreta. Oficines més properes: Ctra. Cornellà, 39, Esplugues de Llobregat i Avda. Miraflores, 54, L’Hospitalet de Llobregat

Important: No oblideu indicar com a concepte l’opció i el nom, cognoms i curs de l’alumne.

Us recordem que, per fer ús d’aquest servei, cal que informeu a l’AFA amb antelació sempre que us sigui possible, amb un correu electrònic amb l’assumpte “ACOLLIDA MATINAL”, i feu constar el nom de l’alumne, curs, l’opció de preu escollida (mensual, setmanal o dia esporàdic) i les dates.

En cas que no sigui possible comunicar-ho amb prou antelació, l’alumne es podrà quedar amb la monitora però posteriorment haureu d’adreçar a l’AFA el correu electrònic esmentat.

Per qualsevol dubte, contacteu amb l’AFA:

1. Per correu electrònic (familiespratdelariba@gmail.com)
  2. Amb un missatge a la bústia de l’AFA amb el vostre nom i dades de contacte (mòbil)
  3. Contacteu amb la vostra delegada de curs, que comunicarà el dubte a l’AFA