Certamen de lectura en Veu Alta

La setmana passada vam celebrar a l’escola el certamen de lectura en veu alta amb l’alumnat de cicle mig i de cicle superior per designar als representants de l’escola, per participar al certmanen extern. Realment va ser una decisió molt dificil, donat que els finalistes de cada curs ho van fer molt i molt bé!

Volem felicitar expressament a la M.R de 6è i al P.P de 3rA per la lectura realitzada al certamen celebrat aquest dimecres a l’institut Joaquim Blume d’Esplugues.

Bibliografia “El Cafè del Prat”

Estimades famílies,

hem pensat que seria un bon recurs que tingueu accés a la bibliografia de les bosses viatgeres que correspon a cada sessió del Cafè del Prat. de moment teniu disponibles les sessions que hem tractat fins al moment: “La màgia dels contes, un viatge compartit” i “Empantallats” que va ser tot un éxit. Treballarem per a que tingueu actualitzada la relació de llibres el més aviat possible.

Cada llibre el trobareu enllaçat amb la fitxa del catàleg Aladí de les biblioteques públiques, esperem que aquest recurs us sigui d’utilitat.

8M

Avui a l’escola, hem volgut fer una reflexió sobre el dia de la Dona. Per aquest motiu, des del consell de delegats i delegades de l’escola hem estat treballant dones pioneres de la història, i els representants de cicle superior han realitzat un manifest per reafirmar la importància de la celebració d’aquest dia!

A més fem memòria de tot allò que hem aconseguit, però no oblidem per tot allò que hem de seguir lluitant!! Les delegades i delegats de cicle superior han volgut fer aquest vídeo! Esperem que us agradi!

CARNAVAL 2024

Hola famílies,
Aquest ha estat un carnaval diferent, una mica passat per aigua i sobretot per bassals, que feien difícil l’escenografia que els nostres infants tant havien assajat durant els darrers dies! Per això vam decidir muntar l’escenari al menjador, aquest cop malauradament, sense el públic tan especial que sou vosaltres! Estaven tots molt divertits amb les disfresses, quina feinada i quin goig de veure’ls, així que aquí deixem un petit recull de les fotos de grup i algun que altre moment de la festa!

DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU- 30 de Gener

Treballar per la Pau és un valor que com a escola creiem que ha d’anar al nostre ADN, tot i que ara s’aproxima el dia dedicat especialment i ens agarada fer especial atenció. Per aquest motiu aquest curs ens centrarem en el lema “IMAGINA PARAULES, CONSTRUEIX PAU”, i que millor que amb la cançó d’Imagine de John Lennon per fer-ne una bona reflexió.

Concert de Nadal

Demà dimecres 20 amb molta il·lusió i esforç hem preparat el concert de Nadal, esperem que totes les famílies el gaudiu tant com nosaltres preparant-ho! I amb aquest moment del curs donem per acabat el primer trimestre del curs!

II Cecília Fest

Aquest curs hem celebrat la segona edició del Cecília Fest de l’escola, gaudint i fent honor al dia de la música, sent una vegada més, un éxit. Vam gaudir i escoltar companys i companyes que ens van regalar la seva gran actuació preparada amb molt d’esforç. Aquest any, també ens va visitar el grup musical White Wolf, integrat per dos exalumnes de l’escola! Visca Santa Cecília, visca la música!

Castanyada 2023

Dimarts passat vam celebrar la festa de la castanyada. Primer vam poder passar a veure l’exposició dels dolços de tardor que havíem elaborat a cada curs. Després l’alumnat de 6è, vestits de castanyers i castanyeres, ens van rebre a tots plegats i cadascú va fer una dansa per celebrar aquest dia tan especial! Finalment, vam compartir els dolços: panellets, galetes i pastissos de tardor, i amb les castanyes vam fer un bon esmorzar!

Ens visita Pods i Nods

Des de l’ajuntament d’Esplugues han iniciat la Missió ODS per tal d’apropar els diferents objectius als infants del municipi. Per aquest motiu vam rebre la visita de Pods i Nods, dos personatges que venen d’un altre planeta per evitar que a la Terra passi al… Llegeix més»

DIBUIX MATEMÀTIC

Com cada any hem participat a dibuix matemàtic organitzat per ABEAM (Associació de Barcelona per l’Estudi i l’Aprenentatge de les Matemàtiques). Volem felicitar en especial a l’Ona Nadal de 4t, la qual ha aconseguit ser finalista del concurs amb el seu dibuix “Buscant el… Llegeix més»