Sant Jordi 2024

Dimarts 23 vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola, una de les festes que més il·lusió ens fa! Vam començar per la presentació de la revista amb la temàtica “La màgia de les paraules”; després vam resoldre l’enigma literari que aquests dies era presenta la biblioteca i li vam donar el llibre al guanyador (A.N.P). I vam passar a la representació teatralitzada per part de l’alumnat de 6è de la cançó de Sant Jordi de Billie Jean. Una vegada amb tots els personatges clars vam passar a la lectura de la llegenda per part de l’alumnat finalista del certamen de lectura de CM i CS: I finalment, el moment més esperat la cançó dels Personatges! Va ser una diada espectacular! Visca Sant Jordi!