CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA A L’ESCOLA

Abans de les vacances de Setmana Santa els alumnes de Cicle Mig i Cicle Superior van participar al Certamen de Lectura en Veu Alta que fem per poder triar els nostres representants per anar a les semifinals Catalanes. Durant les setmanes prèvies tots els nois i noies dels 4 grups havien estat preparant-se amb les seves tutores i famílies i van sortir 3 representants de cadascun d’ells.

3r 4t
  • Naiara Grande
  • Makeba Reyes
  • Pol Sillero
  • Guillermo Esteo
  • Julen Canet
  • Ania Pérez
  • Noa Grande
  • Víctor Jurado
  • Emma Sáez
  • Glòria Hernández
  • Andrea Herrera
  • Martina Sillero

Totes i tots ho van fer súper bé! Però calia triar un representant de cada Cicle així que alguns mestres i algunes famílies van escoltar-los a tots i van triar l’Ania Pérez com a representant de Cicle Mig i la Martina Sillero del Cicle Superior.

Moltes felicitats a totes i tots per participar-hi!