PARTICIPEM EN EL DISSENY DEL CASTELL DELS TRES DRAGONS

Hola famílies,

Per aquells que no ho sabíeu encara, es vol TRANSFORMAR EL CASTELL DELS TRES DRAGONS en un un espai de ‘joc’ per a totes les edats , des dels més petits als més grans. És per això que des de les escoles ens van demanar la participació dels alumnes, per saber quins eren els seus gustos i/o necessitats.

Des de l’escola, hem estat treballant amb els alumnes delegats de cada classe  per saber com visualitzaven aquest castell i quin disseny i espai de jocs els hi agradaria trobar-se. Han tingut gran idees com la d’un laberint per amagar-se, una zona tranquil·la, un espai de busca “animalos” de ciutat amagats…

Després de vàries sessions i de posades en comú, aquí teniu el recull dels dissenys dels i les alumnes delegats de cada classe.

Si voleu saber més d’aquest projecte participatiu podeu investigar a “Espai de joc”