INVESTIGUEM I APRENEM AL NOSTRE PATI

el pati a la primavera from Escola Prat de la Riba on Vimeo.

El pati de l’escola està cada vegada més bonic, els arbres que hem anat plantant els últims cursos, l’hort, l’estació meteorològica… I ara que ja fa unes setmanes que estem a la primavera, tot comença a florir, treure fulles, créixer.

Els alumnes tenen cura dels seus arbres fruiters, de les verdures de l’hort, observen la pluja que ha caigut, la temperatura que fa cada dia així com el vent i la pressió.

Aquest projecte l’estem tirant endavant conjuntament entre mestres, famílies, alumnes i equip de menjador. Tothom aporta ajuda i té cura de tasques concretes i gràcies al gran treball en equip podem gaudir i aprendre dins el pati de la nostra escola.