DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA, bones notícies!!!!!

Hola famílies,
Cada mes d’abril, l’àrea d’esport escolar del Consell Català de l’Esport organitza el Dia Mundial de l’Activitat Física. Per participar aquest any, calia enviar un vídeo mostrant com els nois i noies feien activitat física durant el confinament. Doncs…. hem estat escollits uns dels guanyadors del concurs!!!!!! Moltes felicitats a totes les famílies per les seves aportacions. Malauradament, el vídeo havia de durar uns 60 segons i no hi podia sortir tothom.
Com a premi, durant el proper curs, els nens i nens de l’escola rebran un taller de temàtica esportiva.