1r PREMI CATEGORIA C, CONCURS DIBUIXOS MATEMÀTICS

Amb l’objectiu de fomentar la creativitat matemàtica i el gust per ella, com també potenciar el desenvolupament de les competències matemàtiques en els més petits de les nostres aules, ABEAM organitza el Concurs de Dibuixos Matemàtics, adreçat als alumnes d’Educació Infantil i D’Educació Primària.

Des de l’escola fa ja molts anys que participem i en moltes ocasions els i les nostres alumnes han rebut premis o accéssits.

Aquest any és ben especial perquè tenim l’orgull d’anunciar que l’Oriol Mur Martínez de 4t ha rebut el 1r premi amb el seu súper dibuix anomenat “Quina fracció està desperta”. El volem felicitar per la seva gran idea i creativitat!!!