Venda de llibres

Hola famílies,

Com cada any s’apropen les dates per la venda de llibres.

Aquest any és diferent degut a la Covid-19. Per aquest motiu i pel tema de protocols i seguretat sanitària no serà possible la venda directa de llibres a Ponent.

Des del dia 06/07/20 al dia 20/07/20 es farà la venda per la web de l’Abacus,  i del dia 20/07/20 al dia 3/08/20 es farà la venda a la ️botiga Abacus de Terrassa.

Link per fer la compra (estarà actiu a partir del dia 22/06/20

INFORMACIÓ ADICIONAL I  BENEFICIS

• Es gaudirà d’un descompte per totes les famílies d’un 20% en llibres de text i un 5% en el quadernet de 2n (català).
  • Un cop passin les dates no es podrà gaudir del descompte.
  • Un cop feta la compra, Abacus farà l’entrega dels llibres a l’escola  al setembre i seguidament es distribuirà a cada alumne.
  • Recordar-vos que és una opció i que cada família, un cop rebut el llistat de llibres, pot fer la compra on desitgi.

A continuació us deixem l’enllaç dels llibres que cal comprar per cursos.