P4 fem el mural de l’hospital

Els nens i nenes del Montcau i de la Mola aquest any s’encarreguen de fer un regal a l’escola i en aquest cas han escollit fer un mural a l’hospital relacionat amb el projecte dels dinosaures que és el tema que han treballat al llarg de tot l’any.

La idea és que l’espai  de l’hospital on juguen els infants representi un espai divertit i relacionat amb els dinosaures caracteritzats de metges…

Els infants prèviament a fer el mural han anat a l’espai i han representat en un dibuix allò que ells volien en aquell espai.

Per poder dur a terme el mural és necessari la col-laboració de famílies, els alumnes i mestres.

De moment l’espai ja ha canviat força.

Us animem a què seguiu el procès. Valdrà la pena perquè tots plegats formem un gran equip.