Preinscripció

Benvolgudes famílies,

La normativa del Departament d’Educació d’aquest any referent a la preinscripció defineix que aquesta es farà de manera telemàtica. Tanmateix i amb caràcter excepcional es podrà fer de manera presencial si es justifica que no és possible fer-la telemàticament.
A través del mail i la web de l’escola us informarem del procediment a seguir.
Pel que fa a la confirmació de plaça pel curs vinent, aquest any no és necessari fer cap document. La continuïtat és automàtica.
Gràcies i salut.

.

Per tenir la informació de totes les dates cliqueu a l’enllaç.

1. Anna

Bona nit,
      Aquesta tarda hem actualitzat infornació i podeu veure com s’ha de fer la preinscripció si torneu a entrar a l’article del web.
      Moltes gràcies

1. Sonia

Bona tarda vaig fer la preinscripció per les meves dues filles dimecres 13 i no he rebut cap correu electrònic dient si tota la documentació està bé.
    Ens enviareu correu fent-nos saber si tot està correctament tal i com han fet a altres escoles en quant reben la documentació?.
    Moltes gràcies.