El nostre projecte del valors

Entre tots els nens/es de primària de la nostra escola estem confeccionant un llistat de valors relacionants amb l’esport i l’educació física ( els valors esportius de Ponent ). La intenció de la nostra proposta és potenciar la importància dels valors al món esportiu i a la vida en general. A la pàgina web de l’escola podreu consultar més informació d’aquest projecte i d’algunes activitats sobre valors que treballem a les classes d’educació física.

Necessitem la vostra col·laboració perquè feu una foto als vostres fills/es on surtin practicant qualsevol tipus d’esport o activitat físca, a la foto poden sortir :  sols  o amb amics/es , amb familiars, amb companys/es de clubs esportius, amb vosaltres, etc, l’important  és que  aquesta foto representi  un  valor esportiu que per vosaltres sigui important.  Ex. Cooperació, solidaritat, joc net ( fair play ) , superació, responsabilitat, hàbits saludables, esforç, diversió, motivació, treball en equip, empatia, participació no excloent, respecte…

Un cop feta la foto ens l’haureu de fer arribar conjuntament amb el valor que representa. L’haureu d’enviar a la següent direcció:

efisicaponent@gmail.com

Si no podeu fer-ho via correu electrònic, que és la millor opció, també  podeu portar la foto en un pen drive.

Un cop tinguem totes les fotos,  les podreu veure a la nostra pàgina  web.

PODEU ENVIAR LES VOSTRES FOTOS FINS EL : 20 DE MARÇ.

EXEMPLE:

imatge-valors-castellers

VALOR: COOPERACIÓ

A l’escola l’important no és fer campions olímpics sinó campions en valors.

Coordinació d’educació física escola Ponent.