Els compositors entren a l’aula: Pablo Carrascosa.

A partir de l’escolta i l’anàlisi d’una obra d’un compositor contemporani, els alumnes creen les seves pròpies obres. Aquest any hem escoltat Rubbing/Scratching/Striking de Pablo Carrascosa.
L’escola Ponent fa cinc anys que participa d’aquest projecte que inicia el Departament de l’Expressió musical de la UAB liderat per Assumpta Valls. Actualment el projecte també forma part de la programació del Servei Educatiu de l’Auditori de Barcelona. El procés acaba amb un concert a l’Auditori de les obres creades per tot l’alumnat.

Ahir ens va visitar el compositor Pablo Carrascosa. Ens va ajudar a millorar les nostres composicions. Va ser una gran experiència d’aprenentatge musical.

Si voleu saber-ne més, mirar vídeos i fotos del projecte cliqueu la imatge: