Donar sang no pica, vols donar una mica?

Hola famílies,

Per fi ha arribat el dia en què els nens i nenes de 4t han pogut gaudir de tot allò que han treballat de valent a l’aula.

A les 4 de la tarda l’Alcalde Alfredo Vega inaugurava la campanya  “donar sang no pica, vols donar una mica“?No sabem si donar sang pica però si que podem dir que ha estat una tarda molt intensa on 75 persones han donat sang i on 20 han quedat fora per un tema tècnic.

Gràcies a tots i totes aquelles persones que heu fet possible un moment tan màgic com el que s’ha viscut aquesta tarda a Ponent.

Tots plegats formem un gran equip.

GRÀCIES!

1. Yolanda Fariñas

Moltes gràcies per haver fet que els nostres fills i filles hagin viscut una experiència com aquesta i que ho hagin fet amb tanta il.lusió.
    Hem format un gran equip, cadascú amb el seu granet de sorra.
    Gràcies per haver-nos deixat formar part d’aquest projecte. Que puguem gaudir de molts més plegats!

Una abraçada

Yolanda
    (mami d’Ainoa i Emma)

2. Giovanni Campagna

Em complau felicitar tant a l’alumnat de 4t, com els i les mestres que van impulsar aquest projecte. Va ser un exemple clar d’ESCOLA ACTIVA, que se surt dels estandars curriculars a les aules i es relaciona més amb la vida real, amb el dia dia dels alumnes, amb les families i la ciutat on viuen.
    Felicitar tambè a tots aquelles mares i pares que van poder participar en aquesta campanya educativa i solidaria alhora. I finalment, a tots els qui ho vau fer possible. Crec que els i les alumnes de 4t no oblidaran mai aquesta experiència didàctica i alhora motivadora, digna de reconeixement públic e institucional.
    Bravo! Bravo! Bravo!

3. La vostra mestra que us enyora.

Bon dia 4t!
    Tot just ahir vaig pensar amb la campanya de donació de sang… En el seu dia, la Susana i tot l’equip de mestres, ja em van explicar que havia tingut molt èxit i que va anar tot genial. Em va fer moltíssima il·lusió.
    Des d’aquell dia però, no havia entrat a la web i just avui he pensat: – va! Vaig a mirar què estan fent per Ponent! – i quina sorpresa! M’he trobat aquest àlbum de fotos del dia de la campanya.
    M’he emocionat -amb llàgrimes bones- i he recordat com va engegar el projecte amb la Susana i amb tots i totes vosaltres. No puc estar més contenta de veure’n el resultat final. Estic molt orgullosa de la feina que junys heu fet. Hi heu posat moltes ganes i molts esforços i per la foto i per com va anar el resultat, està clar que heu pencat de valent. Això si que es un bon treball cooperatiu!
    Estic molt moooooolt contenta. Quines ganes que tinc de veure’us. Aquest mes de maig sí, rebreu la meva visita. ☺ I recordeu, sempre sereu els “meus alumnes”.

Gràcies famílies pel suport, l’acompanyament i tots els comentaris positius que desperta aquest projecte. Sense això no seria possibile.

Maria 😉