teamtvponent: la notícia : incident a una escola

Incident un altre centre escolar

diu el director de l ‘escola que estaran expulsades de l´ escola.

Avui ens han enviat un vídeo d’una nena a la que un grup, sembla ser que li estaven maltractant a una nena d’una escola de Terrassa . Els fet van passar ahir a la tarda, es tracta d’una alumne de la classe de 5e D. La situació del vídeo és la següent: una panda de nenes li estaven insultant i estripant la roba davant tot el pati . Els mestres quan ho veuen acudeixen ràpidament La nena no ha sortit ferida però tot el col·lectiu de mestres alumnes i famílies està molt preocupat.

Em sembla malament per que la nena ho ha passat molt malament, però han expulsat a les causants del fets. També la ràpida actuació dels mestres ha estat possible ja que una nena els ha avisat. D’altra banda és una situació que ha de deixar-se de produir , ja que la nena estava plorant i passant-ho malament .

Marcos Vteamtvponentlanoticiamarcos