TEAM TV PONENT: LA NOTÍCIA : UN AMIC ENFADAT

UN AMIC ENFADAT

Els problemes a l’hora del pati a l’escola Ponent es van solucionant.

Hi havien dos nens que estaven jugant a futbol. Un nen feia de jugador i l’altre de porter i es teamponentoscarvico1van enfadar perquè el jugador no volia fer de porter. Per aquest motiu tots dos es van enfadar. Aquest és un fet normal a l’Escola Ponent a l’hora del pati. Després al pujar a classe ho van arreglar.

No està bé que els nens s’enfadin i no saiguen jugar a l’hora del pati. Sobretot pensant que abans eren amics . D’altra banda hauríem d’adonar-nos que es van perdonar i ho van arreglar molt aviat i als dos els hi agraden el fútbol.

Oscar Vico