L’eix transversal: l’esport i l’activitat física

Hola famílies,

Aquest curs a l’escola treballarem l’eix transversal de l’esport i l’activitat física.

Per començar des de les tutories tots els nens i nenes han fet un dibuix sota la consigna què és per tu l’esport?De cada comunitat s’ha triat un per representar l’eix al llarg de tot el curs.

Aquests dibuixos aniran acompanyats també pel logo ” l’esport és més que un joc”.

Ara els alumnes ja han fet molt bona feina així què us sembla famílies si ara ens veniu a explicar les vostres experiències relacionades amb l’eix?

Doncs ara és la vostra oportunitat. Podeu omplir les butlletes que us han fet arribar des de les tutories.

US ESPEREM!