DENIP 4t i p5

Avui els nens i nenes de La Mola i el Montcau juntament amb els seus padrins Llevant i Tramuntana, ens hem trobat per treballar el DENIP (Dia Escolar de la No violència I la Pau ). Ha estat mol bonic. Per començar hem escoltat un conte molt màgic, L’Abraçada. Un llibre on una tortuga i un eriçó tenen un mal dia i necessiten una abraçada. Per les seves característiques físiques, ningú s’atreveix a fer-ho, però com bé diu un mussol molt savi, en algun momemt tothom troba algú….

Entre tots hem reproduit el conte amb les nostres creacions. Ha estat un matí molt bonic.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *