Visita compositor: Oliver Rappoport

Avui ens ha visitat el compositor Oliver Rappoport. Com ja sabeu l’Escola Ponent participa al projecte “Els compositors entren a l’aula”:

A partir de l’escolta i l’anàlisi d’una obra d’un compositor contemporani, en aquest cas METANOIA de Rappoport, els alumnes han creat les seves pròpies obres. El compositor ens ha visitat i ens ha fet suggeriments per millorar les obres que hem composat. El procés acabarà amb un concert a l’Auditori de Barcelona on els alumnes interpretaran les seves composicions.
Ja fa 8 anys que l’escola Ponent participa d’aquest projecte!

Aquest any, el projecte “Els compositors entren a l’aula” ha estat reconegut per HundrED i ha estat seleccionat com una de les 100 millors innovacions educatives a nivell mundial d’entre 3488 candidates del 2023.

Si cliqueu la imatge trobareu les fotos de la visita (recordeu que necessitareu la contrasenya del web de música):