Treballs ViP 4t

MOSTRA TREBALLS VIP 4t

Aquest curs 2018’19 hem treballat els continguts curriculars de l’àrea de plàstica al voltant l’artista:
JOAN BROSSA
Hem treballat l’obra de l’artista de manera interdisciplinar amb altres àrees, des de música amb Cantània, a llengua catalana i castellana, medi i a Plàstica.
Des de Plàstica hem analitzat l’obra de l’artista i la seva biografia de manera exhaustiva, també hem vist vídeos sobre la seva obra per conèixer millor el seu univers. També hem comentat amb detall
alguns del seus poemes visuals.Vam dissenyar i crear objectes / poemes visuals reflexionant sobre el concepte del temps.
Vam dissenyar la lletra inicial del nostre nom i ho vam passar a fang.Hem creat un llibre d’artista a partir de diferents poemes de Brossa cantats a Cantània.
Per poder conèixer millor l’univers Brossa, vam anar a fer una visita guiada a Barcelona per poder conèixer algunes escultures que ell va dissenyar.
• El projecte multidisciplinar sobre Brossa que hem estat treballant amb els alumnes, s’ha presentat com projecte d’escola a la formació de mestres Cantània i a les Jornades Pedagògiques sobre Brossa.