TALLER PABLO PICASSO A 4t

Bon dia, famílies!

Avui dilluns els i les alumnes de quart de primària hem participat en una activitat escolar en forma de taller d’art a l’aula en el qual ens hem endinsat en la vida i l’obra de Pablo Picasso. Les formadores, pertanyents a la Comunitat Schola Didàctica Activa, ens han fet, en primer lloc, una introducció taller d’art sobre Picasso; en segon lloc hem treballat les obres i els estils de Picasso i, finalment, hem participat en la part creativa sobre l’artista.

Com podeu veure a les fotografies, hem après molt sobre aquest artista i sobre la seva història, entenent més sobre la vida, la història i tot allò que envoltava a Picasso, i és que… ESTEM TOCATS PER L’ART!