Sortida al CRAM – Alumnes de sisè

Bonesssss!

Els alumnes de sisè van realitzar el passat dia 10 d’Octubre una visita al Centre de Recuperació d’animals del Mediterrani, al Prat de Llobregat. A la visita ens van explicar com es gestiona aquest centre, els animals que acostumen a visitar-lo. Ens van sorprendre un munt de coses. La quantitat de plàstics, hams, xarxes etc… que els humans deixem anar al mar, i com a causa d’això estem posant en perill moltes espècies provocant la mort de molts animals marins… Vam poder veure tres tortugues del Mediterrani , quines viuen al CRAM. Voldreu saber la raó? Docs resulta que una s’havia criat en captivitat i no s’hauria pogut adaptar mai més al mar, les altres dos degut a les ferides. Són uns animals fantàstics, viuen un munt d’anys. Us proposem un repte? Sabeu on es troben els pulmons de les tortugues i el motiu? Els primers a respondre obtindran un petit obsequi.

Premeu el següent enllaç per veure les fotos : Sortida al CRAM