Sorteig dels membres de la mesa del sector de pares i mares de l’alumnat.

Benvolgudes famílies,

Avui, dilluns 6 de novembre de 2023 a les 9:45h del matí hem realitzat el sorteig per designar els membres de la mesa del sector de pares, mares, tutors legals de l’alumnat de l’escola.

Hem utilitzat una aplicació electrònica on hem posat el nombre total del cens de famílies (Gravació del sorteig).

La demanda feta ha estat de 6 números aleatoris tenint en compte el nombre total del cens:

• Els dos primers són els titulars que formaran part de la mesa (un vocal i la de menys antiguitat al centre que serà qui actuï com a secretari o secretària de la mesa).
  • Els quatre següents seran suplents per resoldre possibles incidències

El resultat del sorteig ha estat el següent:

1. Titular vocal: O.R.R
  2. Titular secretari o secretària: P.S.D
  3. Suplent 1: A. P
  4. Suplent 2: M. M. U
  5. Suplent 3: MªM. A. C
  6. Suplent 4: JJ. P .X

A les persones sel·leccionades us trucarem al llarg del dia per recordar-vos que dimecres 8 de novembre a les 9:10h farem la constitució de la mesa. També us farem arribar a través del correu corporatiu de famílies la convocatòria oficial.

SEGUIREM INFORMANT-VOS!!