PONENT PARTICIPA AL CONCURS DE DIBUIX ESCOLAR BBVA!

Bona tarda, famílies!

Des de l’àrea de Visual i Plàstica s’ha decidit participar en el 41è concurs de dibuix escolar que organitza la Fundació Antigues Caixes Catalanes, amb el suport del BBVA.

Per saber què dibuixar, ens van entregar 6 contes relacionats amb la protecció del medi ambient. Així doncs, els dibuixos havien de girar entorn aquesta temàtica i estar relacionats amb la història que ens presenten.

El concurs s’ha dividit en dues categories:

• Primera categoria: 1r, 2n i 3r curs de primària.
  • Segona categoria: 4t, 5è i 6è curs de primària.

A partir d’aquí, de cada conte, hem escollit un dibuix de cada categoria.
Després de la difícil elecció dels dibuixos que hi participaran, a continuació us presentem aquells que representaran la nostra escola en el concurs:

Són dibuixos fets per dos alumnes de 1r, dos alumnes de 2n, 2 alumnes de 3r, tres alumnes de 4t, un alumne de 5è i dos alumnes de 6è.

L’escola Ponent us desitja molta sort en aquest concurs, tots i totes sou uns súper artistes!

Quan sapiguem els resultats del concurs, us informarem. Si voleu saber més en relació al concurs, cliqueu a l’enllaç:

Concurso BBVA de Dibujo Escolar