MOSTRA ARTÍSTICA-LITERÀRIA

Aquest any el tema de l’Eix Transversal és la LITERATURA.

A ViP aquets dies cada curs de primària hem realitzat diferents treballs relacionats amb la literatura i artistes que estem treballant. En el següent enllaç teniu una mostra dels treballs exposats a l’escola. Una pinzellada artística a la literatura…

MOSTRA ARTística- LITERària

Amb els alumnes de 1r, estem treballant l’artista Joan Miró, per aquest motiu hem creat un  mural inspirant-nos amb  la cançó dels colors.

Amb els alumnes de 2n, estem treballant l’artista Antoni Tàpies, per aquest motiu hem representat l’escultura de la Fundació Tàpies, amb paraules relacionades amb la creativitat i l’anglès.

Amb els alumnes de 3r, estem treballant l’artista Antoni Gaudí, per aquest motiu hem realitzat un drac, amb la tècnica del trencadís i una endevinalla amb anglès.

Amb els alumnes de 4t, estem treballant l’artista Joan Brossa, per aquest motiu hem realitzat un mural relacionat amb el poema “Guants Blancs” de Brossa.

Amb els alumes de 5é, estem treballant el Surrealisme, per aquest motiu hem il.lustrat poemes del poeta Federico Garcia Lorca, vinculat al món Surrealista.

Amb els alumnes de 6é, estem treballant l’artista Frida Kahlo, per aquest motiu hem il.lustrat algunes de les seves poètiques reflexions.