La revista digital de cultura: Núvol, parla de l’escola Ponent

Famílies,

La revista digital de cultura: Núvol, ha publicat un article sobre el concert que vam anar a escoltar aquest divendres passat en el marc del Festival Mixtur de Barcelona.

Aquesta activitat va començar a l’abril- maig- juny del curs passat quan els alumnes van treballar l’obra Fünf del compositor Johannes K. Hildebrandt.

Entre finals del curs passat i principis d’aquest els grups de 5è han estat treballant aquesta obra de música contemporània a partir de propostes didàctiques que ens va fer la pedagoga Assumpta Valls.

L’objectiu d’aquesta activitat era poder escoltar en directe l’obra treballada i tenir l’oportunitat de conversar amb els músics i el compositor. Vam tenir el privilegi de tenir un concert exclusiu pels grups de 5è de l’escola Ponent.

En acabar el concert els alumnes van poder fer les preguntes que havien preparat als músics i al compositor.

Aquí teniu l’article de la revista: