LA NOVA MESTRA DE L’ESCOLA PONENT

A l’escola Ponent va venir una nova mestra que es deia Marta, va estar durant una setmana per substituir a l’Alba, la mestra principal de 6èB que va agafar la faringitis.

Durant tot el temps que va estar la Marta a aquesta classe, els alumnes van treballar a matemàtiques el quadrat i el cub d’un nombre, potències i potències de base 10. A part d’això a català i a medi també van fer alguns avenços, però res a destacar.

Després, els alumnes van haver d’estudiar per un examen de matemàtiques que va posar la mestra substituta i després d’això va tornar la mestra principal: l’Alba.

Mercè - La Pobla de Mafumet,: PROFESSORA de CATALÀ s'ofereix a donar classes de català a qualsevol nivell