INICI CURS I PROJECTE SALUT

L’estiu passa volant i ja tornem a estar a l’escola.  Aquest any els Peixos Pallasos i les Anèmones som els grans de l’escola i per aquest motiu ens volem convertir en el millor dels models. Estem segurs que serà un any ple d’aprenentatges i noves experiències!! L’equip de mestres de sisè ens acompanyaran per aconseguir-ho.

El passat 27 de setembre ja vam realitzar la primera xerrada formativa a l’escola dintre del projecte interdisciplinar que estem treballant sobre la SALUT. Una enfermera del cap va venir a parlar-nos sobre la importància que tenen les vacunes i ens va explicar quines ens posarem al llarg del curs. Vam poder preguntar-li tots els dubtes que teniem al respecte i compartir amb ella els nostres neguits.