Games and rhymes

A p3 també treballem en anglès! Fem petites cançons anomenades «games and rhymes» que van acompanyades de gestos. Primer aprenem la cançó i els seus moviments amb la mestra i després ens la fem entre nosaltres. Ens ho passem súper bé.

Aquí us deixem l’enllaç de la cançó per si la voleu fer a casa. Tot i que nosaltres ho fem més a poc a poc.

Però… sempre quan entrem a l’espai d’anglès hem de dir «hello!» per això escoltem aquesta cançó que ens ajuda a recordar com és.

Després sempre ens pregunten com estem. Hem après les paraules «happy, sad and angry» i ja reconeixem el que vol dir «How are you today?».

Per acomiadar-nos també escoltem una altre cançó, ens encanta baby shark tot i que també escoltem d’altres.