FESTIVAL MIXTUR: 5è

Avui amb els grups de hem anat al FESTIVAL MIXTUR a Barcelona.

El Festival Mixtur obre les seves portes a l’alumnat i el professorat de primària per acostar-se a la música contemporània.

Nens i nens d’aquesta etapa assisteixen a un assaig en el que a més d’escoltar la interpretació de les obres, interactuen amb els intèrprets i/o el compositor o compositora.

El professorat rep uns materials sonors i unes propostes didàctiques per preparar  l’assistència a l’assaig. Durant el període de preparació els nens i nenes realitzen activitats d’escolta, d’anàlisi i d’experimentació sonora. Al mateix temps es van plantejant qüestions que després són motiu de conversa amb els  intèrprets i/o el compositor/a.

Assistència amb preparació prèvia de l’alumnat de primària de l’Escola Ponent de Terrassa a un assaig de l’obra Fünf de Johannes Hildebrandt per part de  l’ensemble Via Nova, un dels conjunts participants al Festival Mixtur 2022, amb torn de preguntes.

Per poder veure les fotos de la sortida cliqueu la imatge (recordeu que necessiteu la contrasenya del web de música):