FEM UN GRAFFITTI A LA RIERA

El passat dilluns tots els alumnes de sisè marxaren a la riera a pintar dos graffitis, un per cada classe. El lema dels graffitis són els “Valors de Ponent”, representant un valor amb tipus de graffiti que s’anomena mural i que consisteix a representar una idea, concepte i en aquest cas valor amb un dibuix lliure i artístic. Els graffittis varen ser elegits per tots els companys i mestre de l’escola ponent que realitzaren la votació, i guanyaren per part de la classe de les Foques un de la Noa, una barreja sobre la Pau i Amor. I per la classe dels taurons va guanyar el Pau amb un graffiti sobre la Llibertat. A continuació teniu les fotos sobre com poguérem gaudir d’una activitat diferent i artística.